Story #2

Oosterdokseiland

Story #2

Oosterdoks

eiland

Samen met partners Scrambled Ads en Soulmade Movies zijn we verantwoordelijk voor de gebiedsmarketing van één van de meest opkomende omgevingen van Amsterdam: het Oosterdokseiland. 

The Story

Video

Foto

Copywriting

Online strategie

Samen met partners Scrambled Ads en Soulmade Movies hebben we een meerjarenplan uitgezet om te laten zien dat het Oosterdokseiland, vlak naast het Centraal Station in Amsterdam, een inspirerende, levendige omgeving aan het worden is. De Openbare Bibliotheek en het Conservatorium van Amsterdam waren al onderdeel van dit opkomende gebied en in 2020 wordt de spreekwoordelijke kers op de Oosterdokstaart in gebruik genomen: een social hub van 72.500 m2 met publieke voorzieningen, appartementen en het nieuwe kantoor van booking.com! 

The Crowd

Amsterdammers die nog niet in de gaten hebben dat het gebied rond het Oosterdokseiland zomaar eens de volgende Jordaan, De Pijp of De Baarsjes kan gaan worden. 

The Story

Video

Foto

Copywriting

Online strategie

Samen met partners Scrambled Ads en Soulmade Movies hebben we een meerjarenplan uitgezet om te laten zien dat het Oosterdokseiland, vlak naast het Centraal Station in Amsterdam, een inspirerende, levendige omgeving aan het worden is. De Openbare Bibliotheek en het Conservatorium van Amsterdam waren al onderdeel van dit opkomende gebied en in 2020 wordt de spreekwoordelijke kers op de Oosterdokstaart in gebruik genomen: een social hub van 72.500 m2 met publieke voorzieningen, appartementen en het nieuwe kantoor van booking.com! 

 

The Crowd

Amsterdammers die nog niet in de gaten hebben dat het gebied rond het Oosterdokseiland zomaar eens de volgende Jordaan, De Pijp of De Baarsjes kan gaan worden. 

The Story

Video

Foto

Copywriting

Online strategie

Samen met partners Scrambled Ads en Soulmade Movies hebben we een meerjarenplan uitgezet om te laten zien dat het Oosterdokseiland, vlak naast het Centraal Station in Amsterdam, een inspirerende, levendige omgeving aan het worden is. De Openbare Bibliotheek en het Conservatorium van Amsterdam waren al onderdeel van dit opkomende gebied en in 2020 wordt de spreekwoordelijke kers op de Oosterdokstaart in gebruik genomen: een social hub van 72.500 m2 met publieke voorzieningen, appartementen en het nieuwe kantoor van booking.com!

The Crowd

Amsterdammers die nog niet in de gaten hebben dat het gebied rond het Oosterdokseiland zomaar eens de volgende Jordaan, De Pijp of De Baarsjes kan gaan worden. 

Popcorn Score

seconden

Als een video gemiddeld 1 minuut en 50 seconden wordt bekeken, in een tijd waarin de aandachtspanne van de medemens rond de 15 seconden ligt, weet je dat je iets moois hebt gemaakt. Daarnaast hielden we de doelgroep op Facebook ook zo’n 180 uur bezig door veelal organisch bereik. 

Popcorn Score

seconden

Als een video gemiddeld 1 minuut en 50 seconden wordt bekeken, in een tijd waarin de aandachtspanne van de medemens rond de 15 seconden ligt, weet je dat je iets moois hebt gemaakt. Daarnaast hielden we de doelgroep op Facebook ook zo’n 180 uur bezig door veelal organisch bereik. 

Popcorn Score

seconden

Als een video gemiddeld 1 minuut en 50 seconden wordt bekeken, in een tijd waarin de aandachtspanne van de medemens rond de 15 seconden ligt, weet je dat je iets moois hebt gemaakt. Daarnaast hielden we de doelgroep op Facebook ook zo’n 180 uur bezig door veelal organisch bereik.